Inväntar frihet

Är sönderriven. Sönderriven från insidan och utåt. Illamående och ensam. Känner den där ensamheten som jag absolut inte kan hantera. Det kryper i hela kroppen och illamåendet lever rövare. Kämpar för att glömma verkligheten och gör det ofta gärna via genvägar.

Det är natt och visarna har gått över till tolvslaget, vilket betyder att veckans dag idag är Söndag. Söndag innebär att jag kan säga att jag lämnar Stockholm imorgon. Lämnar Stockholm för sex dagar. Beger mig tillsammans med världens finaste brudar och grabbar till Peace & Love festivalen i Borlänge, Dalarna.

Jag har alltså sex dagar framför mig då inte en enda människa kan säga åt mig vad jag varken ska eller inte ska göra. Ska leva mitt jävla liv efter mina egna regler och prioriteringar i sex dagar. Skiter i allt nu och längtar till Måndag.

Nero


Nero till fucking peace & love. Nedräkningen står på två veckor. TVÅ VECKOR KVAR. TAAAAAAAAAAAAAGGG %&#¤!?({€$

Breakfast

Hade tid över imorse så jag tänkte att "varför inte laga en god och ordentlig frukost för en gångs skull?", vilket jag sedan gjorde. Lite fredagslyx.

Nu är jag hur som helst påväg till skolan! Har elevens val i tre dagar nu vilket lär bli lagom kul. Har valt NO-laboration med Robert. Även i år hade de plockat bort de lite roligare valen, så vi bestämde oss för att ta valet där våran handledare leder. Som en liten avslutning då vi inte längre kommer ha henne sen. Sorligt.