Picknick

image description
Idag stod picknick och kubbspel med vänner på schemat. Jag hade en alldeles underbar dag med mina fina i ängsjö. Allihopa blev sugna på att ta premiärdoppet, men vi tänkte ett steg längre och hoppade det så vi slipper sjukdomar lagom till nysommaren.. Extra cred till Irmisen som gav bort vinsten i kubb på världens snyggaste sätt!

Efter vistelsen i ängsjö tog jag mig hem till far min för att titta in i mitt blivande rum. Efter en längre tid utan ett eget rum där (har bott hos mamma) så har vi tagit tag i saken och börjat förbereda saker och ting. Taket är målat, tapeterna uppe och nu ska vi börja med nästa projekt; sängbygge efter mina helt egna önskemål. Tycker det är så kul att inreda verkligen.

Btw... tack Ebba för allt stöd nu ikväll när jag försökt göra om bloggen på eget vis! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: